2011-01-02
 23:45:24

so little time

Helgen är över o för mej betyder ju egentligen inte ett skit men det är skönt att ha kim i närheten nu de här dagarna, även annars också förstås men han måste ju jobba..
Den här helgen har jag knappt kunnat njuta av att ha han hemma då jag bara varit sängliggandes. har bara knaprat i mej alvedon idag, har inte riktigt ätit ngn vettig mat mer än nudlar innan, har ju ingen smak! jag vet, min blogg är världens tråkigaste just nu. Men det ska bli förändringar så fort bebis är född och jag har kommit i "form". Ska ju bland annat börja träna & sola igen. ska bli så jäkla gött! nej nu ska jag sluta snacka, ska faktiskt sova. tar på krafterna också o vara sjuk...
Natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: