2011-03-03
 22:38:16

mitt största problem just nu

varför kan jag aldrig bara få EN finne itaget, nej de ska alltid ploppa ut samtidigt, särskilt på pannan. igår hade jag ingen nu har jag 4. så irriterande. jaja nu ska jag inte äckla er, har ju inte uppdaterat på några dar o de första jag snackar om är mina finnar... Ja ni förstår ju hur lättsammt och okompliserat liv jag har va? ;-) huhu. absolu tinga problem alls... nej trots att jag är mamma så är jag ju fortfarande ung, dessutom tonåring mer eller mindre. och dit hör ju många problem till. som tur är så e de ju inte som när jag var yngre. när man hade exstrema problem o skulle leka cool o trotsa allt. ush så glad att man växer ifrån de. hade ju bara vart pinsamt annars. ska bli kul när tess växer upp o vägrar lyssna, slår igen dörrar skriker o gapar o kallar mej för kärring :) hööh .... nej sova blir de nu fan. gnight!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: