2011-03-16
 00:25:10

kan inte sova

haha såg nu vilket dåligt avslut på de förra inlägget. men men..
kan inte sova, blir inte trött på kvällarna :s trots att jag går upp tidigt o har massa att göra på dagarna så blir jag ändå inte trött. Inte bra när man e spädbarnsförälder :P måste ju gå efter hennes behov då :) men de e ju rätt självklart. Hon vaknar bara en gång runt 6 på morgonen o vill äta o sen somnar hon om till 11,12! haha. så klagar de gör jag verkligen inte :P Hade tänkt mej lite värre faktiskt.
Men nu måste jag ta ett allvarligt snack med er.
jag vet ju att de e några styckna som faktiskt läser den här meningslösa bloggen, så come on! Ge mej lite kommentarer nångång :D jag bits inte ;)
Men jag tänkte faktiskt ägna mej åt er. så om ni vill o vågar få ni gärna skriva lite vad ni skulle vilja läsa om så ska jag försöka göra de bästa av det:)!


Malin
PUBLICERAT: 2011-03-17, 19:51:02

Grattis till en liten tjej.. (jag är sen jag vet) Skriv om allt som ploppar upp det är vad jag brukar göra...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: