2011-01-02
 18:02:24

Heja .

var sjuk hela nyårsafton, är fortfarande lite krasslig men det börjar gå över. Låg i sängen hela dagen under nyårn men blev lite bättre sen framåt eftermiddagen, då åkte vi till mamma och åt middag. Hon fyllde ju även år då. på kvällen var det bara jag & babe. vi drack lite vin & åt jordgubbar. Hade lite mer planer än så men det blev ju bra iaf :) gick ut en stund och kollade på raketerna sen gick jag in och la mej typ.
Och ja, ett glas vin skadar inte, inte direkt så att ja tar ett glas varje dag, nej det var faktiskt första gången på 6månader som jag drack alkohol, ( de  första månaderna av graviditeten visste jag inte att jag var gravid..) Men hur som helst blev det jätte mysigt iaf. Men nästa år blir det förhoppningsvis lite bättre :) Men 2011 ska garanterat bli mycke bättre än 2010!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: