2011-01-12
 18:45:01

hallelåja

ni märker kanske att jag inte har alltför mycke att göra eller?
nä tänkte väl de..
precis käkat lunch/middag. som vanligt tar jag alla måltider på en gång, varför krångla liksom? haha nä men idag blir de lite sen middag me babe när han kommer hem senare, tänkte laga kyckling o ris tills han kommer :) haha käkat ris rätt ofta nu den senaste tiden. men de är ju gott o så enkelt att göra ju.
Just nu ligger jag o kollar på kanal 5 play på unga mödrar. tänkte hänga upp tvätten strax o sen blir de in, ta en dusch, poppa popcorn o playa en bra film :) låter rätt näääjs va? ligger bara på latsidan känner jag ! men lite nytta har jag ju gjort, tvättat o diskat o så ska ja ju laga mat sen. någorlunda stolt över mej själv få jag allt va.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: