2011-01-07
 00:04:10

Black eyed woman

man tycker ju att nu när det är nytt år borde man ha lite mera inspiration. jag saknar det som fan. jag vill liksom ha ngt att se fram imot. göra ngt nytt. jag vill skaffa mej ett jobb, resa utomlands, skaffa ny klädstil eller hårfrisyr. vill bara förändra ngt i mitt liv. visserligen kommer väl ett barn förändra mycket i tillvaron men jag vill förändra ngt med mej själv. Känns så länge sen jag gjorde ngt för min egen skull. Ush vad jag babblar, jag vet knappt själv vad jag menar. men förändring vill jag ha o det ska jag fixa. Det här året ska bli så jävla mycke bättre än 2010, för det sög ju rent ut sagt. o absolut inte det att jag var gravid o inte kunde va ute o supa som en vanlig 18åring gör, utan det hände så jävla mycke dåligt. Nej det var inget bra år helt enkelt, men sen finns det ju undantag då det faktiskt var helt underbart år också..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: