2011-01-13
 17:27:42

bläääbläää

ussh vad posten gjorde mej sur idag. Fick BARA massa tråkig skit, en skuld till kicks som jag helt har glömt bort att betala, från csn om att jag är skyldig dom 600 spänn för att jag fått ett studiebidrag efter att jag hoppade av + försäkringskassan om att jag inte får ngt underhållsstöd mer pga att jag inte längre går i skolan... Visserligen var det bara 1300 i månaden men ändå, alltid bra med lite extra i fickan liksom. Jävla skit. Till sommarn ska jag förhoppningsvis ta körkort o efter de skaffa jobb. lättare med körkort. för de här me att va utan egna pengar funkar inte. som sagt så tänker jag inte börja om ettan ännu en gång. kanske ångra jag mej sen men så svårt är de faktiskt inte att få jobb. ligger man i o har man körkort går de möe lättare. sen har jag ju tänkt gå komvux eller ngt senare. Men även om jag så måste ta skit jobb så gör jag de, vi har ju kims lön o lever på just nu men de e inget problem, vi har så vi klarar oss o mycke mer men de e ju skönt o ha egna pengar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: