2011-02-08
 13:22:38

törstig

jag har absolut noll fantasi just nu. därefter blev rubriken vad jag är just nu. sitter o häller i mej mängder med vatten. gött väder ute men jag har verkligen ingen ork att gå ut även fast jag skulle vilja ta en promenix. får bli imorgon med mammi när hon kommer hit. hon ska till danmark i helgen så då ska hon köpa massa vin till mej. kommer verkligen uppskattas när man kan ta ett glas vin igen =) haha låter som jag dött o återuppstått o verkligen tar livet på allvar o uppskattar minsta lilla. men lite så e de ju. jag kände mej lite halft död när jag var gravid. nu har min vattenflaska rymt så jag måste hämta nytt innan jag törstar ihjäl. skulle bara uppdatera er om att jag e törstig. hejsvejs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: