2011-02-27
 19:47:05

Come on Barbie, Let's go party!

Hade mycket trevlig kväll igår o de var efterlängtat kan jag säga. men höll på att dö några gånger med mina enormt höga skor. jisses, tänk att jag en gång i tiden faktiskt kunde gå någorlunda normalt i såna, dessutom att de va halt ute ska vi inte tala om...
Men de e så jävla snygga o så jävla höga så jag vill spendera resten av mitt liv i dom, på riktigt!
ont i fötterna nu dock, men det är nog efter allt skuttande på dansgolvet,rena träningspasset för mej!
så idag har det bara vart att lata här hemma ätit pizza, sova, dricka massa massa juice o chill vid datorn. o såklart mycke mys med min prinsessa :) som jag förövrigt beställt dopklänning till nyss o håller på att kolla babygym o andra gulligheter till tösen. finns ju så galet mycke söta saker :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: