2010-10-08
 10:47:35

UNDERCOVER SLUT

Herrejävlar vad jag saknar att vara blond. så fort bebisen har ploppat ut ska jag påbörja mitt blondinprojekt. Alltså färga tillbaka till blont. Vet dock inte vilket det bästa sättet är i med att mitt hår är extremt ohållbart för såna förändringar. Det är slitet som satan efter alla år med med plattång, locktång & andra varma hårmojänger. Så det smartaste skulle vara frisör kanske men det tar de 1000 spänn för så det är ett big no. Så det andra alternativet är nog att slinga det. Eller så skulle jag kunna färga det direkt & se ut som en morot & slita ut det rejält genom att färga det 700 ggr innan jag får den rätta blonda färgen & sen klippa det superkort vilket jag troligtvis kommer behöva göra. Men detta kanske skulle bli lika mycket som att gå till frisören. så slinga det 1-2 ggr i månaden kanske funkar bäst & ändå se snyggt ut + mindre slitet + billigare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: