2010-10-14
 20:35:52

SYSTERYSTER .

Min syster har vart i stan hela veckan så har umgåtts med henne princip varje dag =) Lagat mat, tv & pratat skit är vad vi har gjort. Jag älskar min syster, skulle aldrig klara mej utan henne trots att hon kan va en bitch ibland.. Men förutom att latat mej idag så har jag vart hos barnmorskan,  tog prover, mätte magen & lyssnade på bebisens hjärta. & allt var jätte bra =) skönt att gå dit när man kan va smått orolig ibland. Mina moderskänslor börjar väl komma hehe kan ju börja lipa bara av att få en liten spark typ =) sen mötte jag upp älsklingen åkte hem till honom åt upp resterna av våra pannkakor som vi gjorde igår. Vår första lyckade middag typ haha :P trots att några pannkakor inte ens är värda kallas pannkakor.. sen gick vi en promenix i skogen. myspysig dag/vecka helt enkelt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: