2010-10-24
 13:10:12

ofräsh

Hellu. Ligger just nu i sängen o känner mej allmänt ofräsh. Precis ätit frulle med baben. Scones & te blev de :D nomnom. vill dock in o duscha o borsta tänderna men jag e så jäkla lat. Var förövrigt i lägenheten igår. Kan ju säga att man såg bra mycke mer av lägenheten än när vi var där sist då kille fortfarande bodde där. fyfan. Vi mätte lite osv skall ju målas om o grejer o nu håller de på att fixa inne i badrummet. Efter det åkte vi hem till mor och min syster, åt middag och pratade lite sen drog vi hem och jag var trött o lipig när vi kom hem så jag somna nästan direkt. Så nu ska jag upp och åtminstonde borsta tänderna o sen hem till mej tvätta lite och hämta ut paket. cya bitches
Bild på vardagsrummet .




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: