2010-11-08
 15:36:07

slowmotion

är vad precis allt känns som att det går. sitter och gör inte allt för mycke just nu. precis ätit spagettigratäng med massa massa ost på. gooosh vad jag älskar ost. mmmm
Vart på stan idag, bland annat beställt buketter till begravningen och köpt en tunika som jag ska ha på mej då. orkade inte leta o skit så jag tog en som jag tyckte passade bra så den fick det bli. Imon skall jag träffa annsofie vid 5 tiden annars är det väl inget särskilt imorgon, onsdag ska jag  hem till VÅR lägenhet :) och städa lite, torsdag begravning, fredag måste jag till stan igen och köpa present till lillebror som fyller år idag men ska fira hnom på lördag. Söndag flyttar vi. så himla skönt men orka inte ha så här mycke planerat framåt. förr tog man dagarna som de kom. märks väl att man börjar bli vuxen haha.... ush... Så för det fick det bli en bild from the old days =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: