2010-11-12
 19:08:10

Rehab-Månad?

Jag läste om detta på en blogg och tanken slog mej att det kanske man skulle göra själv.
Hennes lista såg ut ungefär så här:
  • Inget festande
  • Inget smink, förutom vissa undantag. Använda mycket ansiktsmasker, peling osv
  • Tona ner på att använda värmeapparater till håret och använda mycket hårinpackningar
  • Mer träning
  • Mer fokus på skolan
  • Nyttigt ätande
Så fort bebisen har ploppat ut skall jag utföra en sån lista :) Varför jag väntar tills efter är för att jag ska kunna träna också, men man kan ju börja med allt det andra iof. Ja så vi får väl se när detta tas tag. Känner jag mej rätt kommer det väl som allt annat skjutas åt sidan och till slut glömmer jag bort det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: