2010-11-12
 15:25:26

Mitt liv är så... normalt

Det är på fredagarna klackarna slår i taket. Det är då jag sminkar mej ngt extra och tar på mej mina high heels och livet leker som bäst. Well, det var väl så förut - tills jag började se ngt nytt.
Nu mera består helgerna av massa godis, chips o film och det är inget fel det, Men ibland saknar man utelivet. Just nu tog denna fredagen mej inte längre än till datorn. så här sitter jag med en kopp te, korsord och  datorn i knät med mjukiskläderna, ensam och förvirrad. SAY WHAT? kärringbeteende på hög nivå. Igår var en sån där dag man ville supa sig långt långt bort från verkligheten. Jag önskade lite smått att ngn hade spetsat saften o kaffet på fikat vi var på efteråt. Men inte det nej. Jag har inte riktigt fått grepp på situationen och tankarna går lite som de vill. Jag hatar att jag är en så känslomässig människa.
Anyway. Har gjort lite idag nytta iaf. Köpt två presenter till lillebror. Vi skall fira hans födelsedag imorgon, trots att det var fyra dagar sen han fyllde år. Sen åkte vi och kollade på madrasser men eftersom vi var osäkra på hur mycket vi hade på kontot så väntade vi lite med det. tar förmodligen det imorgon. Sen åt vi på dragon Kim jobbar ikväll så jag är hemma hos far ikväll tills han slutar. Ska kolla på patrioten och käka massa chips hade jag tänkt. Blev sjukt sugen på fanta med nu helt plötsligt. Dricker ju alltid cola annars



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: