2010-11-03
 17:33:54

fettobloggare

ni som inte känner mej måste tro att jag är nåt jävla svullo som inte gör annat än trycker i mej maj, well thats true! chips, pizza & öl  byggde denna kropp babe! eller ja nu är det ju en bebbe i magen men innan :P
Nej men idag har jag faktiskt rört lite på fläsket. Plaskade runt lite i plurret i cirka 2 timmar sen bastade i en halvtimma så nu är man ju lite seg i både knoppen & kroppen!
Imon ska jag göra åt lite pengar, same shit different day! Nej då nu mera kan jag faktiskt hålla i pengar någorlunda längre än två dagar. Men ska banne mej leta efter en tunika tills mina fötter blöder. Men innan det så ska jag till barnmorskan 1130 eller om jag tar det efter. Kanske smartast innan för då slipper jag stressa. Nu blir det mat iaf. kyckling, ris & jordnötssås låter väl inte så pjåkigt :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: