2010-12-23
 23:01:39

Xmas time

Tror inte jag kommer blogga något imorgon. Men tror inte ngn läser under julen oavsett..
Men ska göra ett litet kort inlägg.
Orka inte dra vad jag har gjort idag för det är nog rätt ointressant ändå. Är trött nu efter inslagning av alla klappar. och jag är trött på mej själv att jag inte var ute i god tid för just när jag skulle köpa den allra sista, ja då stängde de butiken mitt framför ögonen på mej. lagom kul. verkligen. tur nog så träffar jag inte personen under jul så hinner köpa den i helgen eller nästa vecka så får det bli en lite försenad julklapp. O så är jag sur över att 3 drar så fucking mycke pengar när man ringer till de. Kim har ju tre och det drog 20 jävla spänn på 5 minuter.. Hela tre suger. Tre är en äckelfitta. Ja jag är lite smått trött o lipig nu. Dagen kunde ju inte varit bättre med andra ord. Men pizzan jag åt nyss var för jäkla god så det väger upp lite av den här dassiga dagen.
Ska sova lite nu för imon bär det av till mamma vid 1.
så God Jul på er :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: