2010-12-21
 10:33:09

skit och leenden

uuh jag mår fortfarande skit, snorig + täppt i näsan. har iaf inte ont i halsen längre men hostar som en sönderrökt kärring på 75 bast. vaknade flera ggr i natt av att jag knappt kunde andas. läskigt..
Men ett leende på läpparna kan jag inte låta bli att ha ändå :D för jag är så galet kär och lycklig. känner mej nykär igen? underbar känsla.. När han har åkt till jobbet kan jag sakna han så mycket att jag får tårar ibland! Min gullegris..
Igår var det ju som sagt vår 1 årsdag och vi gjorde egentligen inget särskilt, vi gick ut och åt och sen på kvällen kollade vi på film och käkade godis och milkshake. I med att det var vardag, dessutom måndag så var båda väldigt trötta och klockan var ju 4 när han kom hem så hann vi inte göra så mycket mer. I helgen har vi ju lite mer tid. 3 dar kvar till julafton med. börja känna lite stress nu, har fortfarande inte fått hem mammas present som jag beställde för ett par veckor sen. hoppas verkligen den kommer senast till torsdag iaf! Men nu ska jag käka frukost hade jag tänkt.
pusshaj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: