2010-12-17
 17:08:38

Pastejmacka & mjölk

är vad min frukost/lunch/middag har bestått av idag. Ingen mat hemma mer än makaroner men inget att ha till. Sen har ingen av oss orkat hasa oss ner till ica. tvättar idag så jävla tråkigt. skall snart ut till tvättstugan o hänga upp det sen måste jag hålla mej vaken till 1 för att hämta in det, om det är torrt då. När det gäller tvättiderna så älskar jag våra grannar för de tvättar aldrig, mer tider till mej då. Men jag har ett annat dilemma. och det är att jag verkligen inte kan bestämma mej för om jag skall färga det blont eller färga utväxten till den färg jag redan har. Jag har en feting utväxt som jag inte vet vad jag ska göra med o jag blir tokig på den. För utväxt är nog något av de fulaste som finns. särskilt om man färgat det mörkt o får blond/grå utväxt. ser så... grått o risigt ut.
Eftersom jag inte har nya bilder bjuder jag på två stycken från danmark sommaren 2009. Då jäklar vad jag brun!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: