2010-12-16
 19:11:09

Kittens got claws

Har inte gjort allt för mycke idag heller. Köpt 2 julklappar idag. Blir mer när pengarna rullat in den 23. Även fast jag hatar att ta allt sista minuten så blir de så iaf. Men nu har jag ju iaf hälften av alla julklappar köpta. Har min systers, mammas man, min lillebror och pappas julklappar kvar. Pappa vet jag redan. en spegel till hallen hade jag tänkt. för jag har råkat slå sönder två. så jag känner att jag är skyldig honom det. Och nu vet jag vad ni tänker att jag är rena dampungen men de har faktiskt gått sönder av olyckshändelser. Eller ena kanske var lite dampryck när man slår igen dörren till sitt rum när man rusat ut från köket när man blivit lack på föräldrarna. Tur att man växt ifrån det där och kan prata lugnt och sansat igenom problemet. men nu till nåt helt annat - idag, den 16 december 2010 köpte jag, Anna Carlsson mitt första EGNA xbox spel ;) haha så nu kan jag gamea ifatt min nörd till pojkvän. Så nu blir det xboxet vi får slåss om ist. men det ser jag fram imot. Jag vinner alltid våra krig ändå.


måste erkänna att denna låten e ju faktiskt rätt så okej att lyssna på. den får mej att vilja tralla lite iaf :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: