2010-12-21
 20:55:44

Göllee

hallu
Jag trodde jag hade mycket att dela med mej av till omvärlden, men det är som bortblåst just nu. Därför skriver jag bara rent av det som kommer upp i hjärnan..
Har precis ätit lite mat och snart blir det nog läggdags, ögonen börja bli lite trötta, ont har jag och måste ändå upp tidigt imon. Åker med mamma till råslätt imorgon kl 6 men ska vara hos barnmorskan vid 13. Känns ju lagom nödvändigt att gå upp så tidigt då.. men har inte skaffat mej ngt busskort än så kan inte ta mej dit på ngt annat vis och har ju inga kontanter ute heller så jag kan betala på bussen ist o helt ärligt så är jag lite snål nu och håller pengarna hårt eftersom jag inte har köpt alla julklappar än. Men vafan, få ju sova ut precis vilken dag jag vill ändå så gör inte mej ngt. Är jag kaxig med o säger nu. men imon tänker jag helt tvärtom...
Nej gosa ner sig i sängen nu kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: