2010-12-26
 23:51:54

Dag 08. - Ett ögonblick

ett ögonblick
antar att jag ska skriva ngt minne, så jag tar bara ngt random som
poppar upp i mitt huvud just nu.
och det var när vi var små, jag och jenny. Vi var väl kanske 8-9 år.
Vi brukade alltid köpa kexchoklad o läsk o sätta oss vid ngn bänk på ngn gård.
Och där satt vi och blev hur flummiga som helst av drickan och och chokladen
Vi satt säkert flera timmar och bara skrattade åt allt.
Underbara minnen man har från tiden som lit
antar att jag ska skriva ngt minne, så jag tar bara ngt random som
poppar upp i mitt huvud just nu.
och det var när vi var små, jag och jenny. Vi var väl kanske 8-9 år.
Vi brukade alltid köpa kexchoklad o läsk o sätta oss vid ngn bänk på ngn gård.
Och där satt vi och blev hur flummiga som helst av drickan och och chokladen
Vi satt säkert flera timmar och bara skrattade åt allt.
Underbara minnen man har från tiden som liten :)

Vi, som äldre dock :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: