2010-12-22
 19:52:08

Dag 06. - Min dag.

ussh är så sjukligt seg just nu.. fast jag inte gjort allt för mycke idag.. men för en gravid kvinna är det ändå väldigt påfrestande bara av att försöka få på sig skorna.. Dagen började med en tur på a6 för att inhandla de flesta av de sista julklapparna. har pappas kvar och den köper jag imorgon. fick postavin om att jag har mammas present att hämta ut så det gör jag också imorgon. Sen blev det upp till barnmorskan och allt var bra som vanligt :) dock hade inte bebisen växt ngt sen vi mätte magen förra gången så jag ska dit igen nästa vecka och har den inte växt då så skulle jag gå på ultra igen. men det var inget dåligt med det iaf. Efter det gick mamma jag och syster och köpte en blomma och en choklad ask till mormor, så var vi där en stund och fikade lite. Älsk kom sen och hämtade mej och vi åkte iväg och käkade pizza här på tenhultskrogen. helt okej dag faktiskt. Det ska bli så gött när all den här julstressen är över och det äntligen är jul. fy vad jag älskar julen men inte veckorna/dagarna som är innan. bara massa stress o skit bara för en dag liksom..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: