2010-12-17
 15:09:07

Dag 02. - Min första kärlek

Vet inte om man ska räkna det som den allra första gången man frågade chans på ngn när man va liten eller när man var kär på riktigt för första gången. Jag har haft ett par seriösa förhållanden men bara vart kär på riktigt tre ggr. Så mitt första seriösa förhållande men som jag också var kär i, på riktigt var nog med ferdinand då. Vi blev tillsammans hösten 07, dock varade det inte särskilt länge, tre månader. Jag gick i 9an, han i åttan. vi träffades genom kompisar på ett tivoli. Jag frågade min kompis om hans msn och addade honom senare samma kväll när jag hade kommit hem. Vi msnade dagen efter o sen bestämde vi för att jag skulle åka hem till han nån dag i veckan efter skolan. Sagt och gjort, sen när vi hade träffats i ett par veckor blev vi tillsammans. Men som sagt varade det inte länge men det var nog första gången jag var kär på riktigt. Innan dess visste jag nog inte riktigt vad kärlek var, trots att jag vart tillsammans med ett par killar innan honom. Nu när man blivit äldre och tänkt efter så var det ingen kärlek från dom heller. MEN jag måste nämna, att helt ärligt så har jag aldrig nånsin känt på sån här sann kärlek mellan mej o kim. helt magiskt, helt otroligt o helt jävla underbart ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: