2010-12-16
 21:51:40

Dag 01. Om mej

Namn: Anna Carlsson

Född: Den 24 maj 1992

Bor: Liten bit utanför jönköping, Tenhult

Utbildning: Gick hotell & resturang från augusti till november, var dock tvungen att sluta då är gravid nu i 8:e månaden. Blir rätt så tungt om man skall springa med magen i köken o så.

Utseende: Min naturliga hårfärg är blond men har för det mesta alltid färgat det mörkt, Lite små självlockit. Jag är 162 cm och min närvarande vikt ligger på 61 kg. I vanliga fall när jag inte är gravid väger jag mellan 50-52 kg. Har brun/gröna ögon. 36/37 i skostorlek och s/m i klädstorlek

Hur jag är som person: Jag är inte den som pratar mycket o vill synas bland folk jag inte känner så väl, men när isen väl ha smälts o känner mej bekväm bland nya människor så blir jag social. Jag har svårt för att öppna mej för nya människor och tar tid innan jag släpper in dom allt för långt in på i livet. Jag är brutalt ärlig med allting, kanske är det bra eller dåligt, kanske både och. Jag har alltså inte svårt för och säga vad jag tycker tänker & känner. Jag kan uppfattas som kaxig men innerst inne är jag faktiskt ganska snäll & rätt så känslig person men oftast ta jag allt med en nypa salt och ser framåt. Jag älskar livet trots att det kan vara förjäkligt så kan jag se de ljusa stunderna som gör livet värt. Jag älskar mat, och trots att jag kan äta som en gris så går jag inte upp i vikt, en del skulle tycka att de var rena drömmen men för mej har det vart jobbigt då jag har velat ha lite mer fläsk på bena. och nej, jag har inte haft eller har någon sorts ätstörning. Jag tar dagarna som de kommer oftast men ibland så blir de lite smyg planeringar och är oftast väldigt glad och folk kan ofta tro att jag är pårökt, eftersom jag kan skratta åt mycke som folk inte kan se det roliga i ;D

Vad gör jag på fritiden: Fast jag kan vara blyg så älskar jag att träffa nytt folk. Intressen är musik och konst så det blir mycket sånt på fritiden också, fika, umgås med familj, vänner och pojkvän. Filmgloande hemma eller på bio blir det rätt mycke nu när jag är gravid.

Civilstatus: Jag är galet kär i min Kim och har vart det sen ( nästan) första stund jag såg honom. Vi har vart tillsammans nu ett år och snart blir det förlovning Och snart blir vi 3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: